Sofia! - Reisverslagen van Elisa van Dijk - WaarBenJij.nu Sofia! - Reisverslagen van Elisa van Dijk - WaarBenJij.nu
Sofia!

Voor mijn studie ITTI aan de NHTV ga ik het eerste semester van mijn derde jaar in Sofia studeren aan de International Business School. Eind september zal ik verhuizen naar Bulgarije en 1 oktober begint mijn school. Ergens rond eind december zal ik mijn semester afgerond hebben en weer terug naar Nederland komen. Hierna keer ik terug naar Sofia rond half januari om mijn stage te doen bij NVision Travel. Via deze blog kunnen jullie mijn ervaringen volgen door middel van verhalen en foto's!

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2014

Tweede semester in Sofia

04 November 2013

Weekendje Istanbul

08 Oktober 2013

Eerste weekjes in Sofia
Elisa

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6957

Voorgaande reizen:

25 September 2013 - 31 Januari 2014

Sofia!

Landen bezocht: